onsdag 4. november 2009

HELGENS DUGNAD ER AVLYST/BANEN ER STENGT INNTIL VIDERE

Jeg har hvert i kontakt med alle i styret, minus en som ikke svarer på tlf.

Vi avlyser helgens dugnad på grunn av følgende:
  1. Vi har problemer med å skaffe maskiner.

  2. Vi har deltakere som skal være med på motorsportkonferansen.

  3. Det er meldt dårlig vær.

  4. Det ville sannsynligvis kun være noen få som møtte opp og det er ikke motiverende for dugnadsarbeid.

Banen stenges på grunn av:

  1. Vi venter på tele i bakken.

  2. Hjullasteren står ikke på banen slik at vi ikke får slåddet etter kjøring. Vi ønsker preppet bane før telen kommer

  3. Ingen godkjent aktivitetsleder.

Dersom noen har problemer med dette kan jeg kontaktes pr. mail: terje.berge@online.no ,jeg er for tiden bortreist på jobb.


Jeg ønsker at hjemmesiden vår skal være en positiv side og vår viktigste informasjonskanal ut til alle våre medlemmer. Negative innlegg og kommentarer hjelper absolutt ingenting, tvert imot så bidrar det til en negativ holdning som ingen er tjent med. Noen syntes det er spennende lesning, det syntes ikke jeg.


Avstemmingen angående "anonyme kommentarer" har jeg tatt vekk da den er totalt meningsløs. Det er leder og styre som bestemmer dette ut fra erfaringene vi har hatt. Jeg har også tatt vekk to innlegg med kommentarer som ikke lenger har noen verdi siden dugnaden er avlyst. Inntil videre er anonyme kommentarer åpen, men dette er til vurdering.

Gi heller en crosskamerat, arbeidskollega, skolekamerat eller en god venn en positiv tilbakemelding. Prøv å gi minst en positiv tilbakemelding hver dag. Lykke til.

Her er min for i dag: Takk til crossgutta Jesper, Jørgen, Mathias og Stian, det er gøy å følge bloggene deres. Stå på :)

Mvh.

Terje Berge

Leder Siljan MC klubb


8 kommentarer:

  1. Hva er negative innlegg? Klubben trenger en diskusjon om drift av banen, klubbens viktigste arena. Det er jo ingen plan. Det virker som det stenges og jobbes helt etter innfall.

    SvarSlett
  2. Diskusjonen tas av styre og de som jobber med banen, den skal ikke tas her på hjemmesiden.
    Case closed.
    Ha en god kveld og dugnadsfri helg:)

    SvarSlett
  3. tusen takk terje!, tusen takk for en fin sesong.
    jeg holder på med film nr2 som snart kommer til og komme på hjemmesiden min om ikke så alt for lenge.

    - takk for bra bane!

    SvarSlett
  4. Dumt at banen er stengt i dag.. Er det oppe neste lørdag?

    SvarSlett
  5. Kanskje, kanskje ikke.

    SvarSlett
  6. Hei. Jeg har sjekket crossbaner i "nærområdet", Bø, Lunner, Lier, Notodden, kongsberg, Jevnaker, alle er stengt. Tønsberg gjør slik som oss, vurderer forholdene uke for uke. Dette er årstiden for alternativ og variert trening. Finn frem joggeskoa, eller ta en tur i fritidsparken.

    SvarSlett
  7. hint!!!hintt!!!kansje kansje ikke
    hilsen feig anonym!!!!

    dette skrev roger madsen

    SvarSlett
  8. Gardemoen holder åpent(sjekk motox.no).Omtrent likt tidsmessig å kjøre inn dit som det er å preppe banen.Noen andre steder blir det vanskelig å finne.God tur. mvh Wiggo
    NB:Anonymt er FEIGT...

    SvarSlett